CALL CENTER
Skuteczne dotarcie do klienta, jego efektywna i profesjonalna obsługa, a także łatwość kontaktu klienta z firmą mają kluczowe znaczenie w strategii działalności nowoczesnej firmy. Dobra organizacja pracy to podstawa dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju firmy. Dla działów Call Center bardzo istotne jest zminimalizowanie czasu reakcji na połączenie przychodzące oraz szybkie załatwienie potrzeb klientów. Centrala telefoniczna IPL-256 jest doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli stworzyć sprawnie działający dział Call Center w każdej firmie.
Korzyści wynikające z zastosowania centrali IPL-256 w działach Call Center:
- alternatywa dla kosztownych systemów tworzonych z myślą o rozbudowanych działach Call Center
- elastyczne dostosowanie wielkości serwera do indywidualnych potrzeb danej firmy
- możliwość integracji z zewnętrznymi, dodatkowymi aplikacjami poprawiającymi organizację pracy działu Call Center
Dzięki integracji centrali IPL-256 z aplikacjami Call Center użytkownik zyskuje między innymi:
- identyfikację numerów przychodzących oraz danych rozmówcy przed podniesieniem słuchawki
- szybki dostęp do informacji powiązanych z klientem w systemie ERP
- dostęp do historii połączeń przychodzących, co ułatwia kontrolę procesu komunikacji z klientem
- przejrzystą prezentację danych
- łatwe dodawanie nowych klientów do bazy Call Center
- wygodny dostęp do billingów z podziałem na poszczególnych konsultantów i klientów
- nagrywanie i archiwizację rozmów z klientami Call Center
- możliwość elastycznej integracji dzięki otwartym protokołom z aplikacjami zewnętrznymi, zgodnie z wymaganiami odbiorcy
Korzyści dla Call Center z zastosowania centrali IPL-256 :
Infolinie INVENIO
Elastyczna nawigacja, przyjazna i pomocna dla klientów, którzy dzwonią do firmy lub petentów, którzy muszą skontaktować się z urzędem. Korzystanie z infolinii Slican INVENIO, powoduje, że klient nie musi odsłuchiwać długich zapowiedzi lub muzyki. INVENIO pozwala na szybkie połączenie z konkretnym działem lub numerem wewnętrznym.
- dzięki INVENIO pracownicy firmy lub urzędu mogą być odciążeni od odbierania telefonów, nie wymagających osobistego kontaktu
- dzięki INVENIO wszystkie połączenia przychodzące będą odebrane
- dzięki INVENIO można obsłużyć jednocześnie kilka połączeń przychodzących na ten sam numer
- w każdej chwili, z każdego poziomu INVENIO dzwoniący może uzyskać połączenie z operatorem
Infolinie INVENIO umożliwiają nagrywanie komunikatów, informacji lub odtworzenie muzyki dla oczekujących na połączenie klientów. Może to być, np. informacja o aktualnej promocji w hotelu, menu w restauracji, ważny komunikat w urzędzie. W dziale sprzedaży infolinie INVENIO mogą być wykorzystane do obsługi konkursów czy akcji promocyjnych. Dzięki INVENIO klienci mogą być obsługiwani w kilku językach. Wybór języka komunikatów może być dokonany już na początku rozmowy.
Infolinie Slican umożliwiają wyróżnienie najważniejszych klientów, przydzielając im, tzw. nr PIN VIP – który jest przywilejem priorytetowego połączenia telefonicznego z danym pracownikiem „opiekunem klientów VIP”.
W IP PBX IPL-256 można utworzyć do 99 różnych infolinii oraz łączyć je ze sobą tworząc rozbudowane systemy automatycznych zapowiedzi.
Przykładowe zastosowanie infolinii INVENIO w centrali IPL-256:
Najnowsze infolinie API – pozwalają zintegrować informacje przesyłane z zewnętrznej bazy danych z zawartymi w centrali IPL-256
Dla sprawnej organizacji pracy wystarczy centrala IPL-256 oraz baza danych klientów firmy. Niezawodna integracja pozwoli firmie na sprawną obsługę klientów na najwyższym poziomie. Połączenia, które powinny trafić do oddziałów terenowych będą odrzucane.
Przykład zastosowania infolinii API w firmie doradczej:
RecordMAN
Zarówno w małej, średniej i dużej firmie, jakość obsługi klienta jest bardzo ważna. Wiele firm i instytucji wymaga nowoczesnych rozwiązań umożliwiających nagrywanie oraz zarządzanie nagranymi rozmowami telefonicznymi. Slican RecordMAN jest pakietem aplikacji służących do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów Embedded Recording.
RecordMAN składa się z dwóch aplikacji:
- RecordMAN.server – umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera sieci lokalnej
- RecordMAN.client – służy do wyszukiwanie i odsłuchiwania nagrań, filtrowanie i odtwarzanie możliwe jest wg różnorodnych kryteriów
Aplikacja zapewnia wysoką niezawodność, szczególnie w firmach lub instytucjach, w których nagrywane są wszystkie rozmowy telefoniczne.
- w centrali IPL-256 realizowane jest jednoczesne nagrywanie do 12/36 kanałów (z wykorzystaniem pamięci SD/HDD)
- czas zarejestrowanych rozmów, ograniczony jest wyłącznie pojemnością dysku, na którym są przechowywane pliki z nagraniami
- zapewnia rozbudowane narzędzia i filtry do wyszukiwania nagrań
- stopniowanie uprawnień do pobierania i odsłuchu nagrań, ochrona za pomocą haseł gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa
- ułatwia pracę, odsłuchanie nagranych rozmów w danej firmie oraz ich wielokontekstowa analiza pozwala na szybką reakcję na sygnały płynące od klientów
- wspiera pracę jednostek administracji rządowej i samorządowej – rejestracja połączeń w centrach powiadamiania ratunkowego, w obsłudze petentów urzędu i innych
Telekonferencje
Korzystajnie z telekonferencji oferowanych w centrali IPL-256 pozwala na jeszcze lepszą organizację pracy. Pracownicy nie muszą być odrywani od swoich obowiązków wyjeżdżając w kilkudniowe delegacje. Po zakończeniu telekonferencji wracają do pracy i swoich klientów. Telekonferencje Slican są tanim i optymalnym rozwiązaniem dla firm.
Centrala IPL-256 umożliwia korzystanie z telekonferencji zarówno dla abonentów centrali firmowej, jak i numerów zewnętrznych w tym GSM i IP. Telekonferencje ułatwiają zarządzanie, przepływ informacji przez co optymalizują organizację pracy. Dostępne są rozwiązania konferencyjne dla 12 uczestników oraz możliwość prowadzenia nawet do 4 konferencji jednocześnie.
Telekonferencje zorganizujesz:
- używając telefonu systemowego
- programując uczestników konferencji za pomocą Slican ConfigMAN
Telekonferencje Slican dostępne są też w trzech wersjach:
GRUPY KONFERENCYJNE – optymalne rozwiązanie telekonferencyjne dla abonentów, organizujących regularne konferencje, odbywające się w stałym składzie, modyfikowany w niewielkim stopniu.
POKOJE KONFERENCYJNE – rozwiązanie dla rozproszonych organizacji, które mają potrzebę aranżacji telekonferencji ad hoc, a lista uczestników telekonferencji jest zmienna.
KONFERENCJE PRYWATNE – dostępne są dla każdego użytkownika telefonu systemowego Slican (z wyjątkiem CTS-102.HT). Inicjator telekonferencji prywatnej staje się jednocześnie jej managerem, może zaprosić do konferencji abonentów sieci wewnętrznej jak i zewnętrznej – w tym abonentów IP lub GSM.